Proracun

POTREBA ZA IZVANREDNIM TJEDNIM / MJESEČNIM ČIŠĆENJEM

Skrećemo pozornost korisnicima naših sustava peći na pelet na potrebu češćeg čišćenja i prije servisnog intervala koje je odredio proizvođač. Objašnjenje kako ispravno očistiti peć krajnjem korisniku je objašnjeno prilikom ugradnje sustav, a ako ima potrebe za dodatnim objašnjenjem slobodno nas kontaktirajte, mail adresa: metel@metel.hr, ili putem telefona 01/2851333 od ponedjeljka do petka, 8.00 do 16.00 sati. Prema informacijama s terena uvidjeli smo da jako puno korisnika ne obavlja ovaj tip čišćenja, na tjednoj ili mjesečnoj osnovi što može rezultirati smetnjama u radu peći kao i oštećenjima pojedinih dijelova peći, a takva oštećenja ne pokriva jamstvo na proizvod iako se dogodi u jamstvenom roku. Ako korisnik sustava na pelet za loženje peći koristi pelet s više pepela ili lošijih karakteristika od onog klase A1 potrebno je obavljati i češće od jednom mjesečno, a obavezno odmah čim se primijete smetnje u radu peći. Ujedno, savjetujemo klijentima da kupuju samo kontrolirani proizvod/pelet na kojem potrošač može prepoznati EN oznaku A1 ili A2 te da korisnici prepoznaju pelet putem loga zajedno s identifikacijskim brojem, koji se pojavljuje na ambalaži peleta. Većina proizvođača kotlova i kamina na pelet podržava enPuls pelet i preporučuje korištenje enPuls peleta A1 u garancije svojih proizvoda. Savjetujemo da ne kupuju pelet bez certifikata  (www.enplus-pellets.eu/en-in/certifications-en-in/producer-en-in.html ) jer tako ugrožavate pravilan rad sustava ali i svoje zdravlje, također ako dođe do poteškoća u radu sustava pri korištenju takvog peleta ili kvara nažalost nećemo biti u mogućnosti uvažiti jamstvo na proizvoda.   

Hvala, Vaš tim Metel d.o.o.

                                          Upute za mjesecno ciscenje peci Artel i Metel